Eerste dagen in Amerika - Reisverslag uit Waterloo, Verenigde Staten van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Amerika - Reisverslag uit Waterloo, Verenigde Staten van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Amerika

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

21 Februari 2012 | Verenigde Staten, Waterloo

Op vrijdag 17 februari was het dan zover. We vertrokken naar Amerika. Na een emotioneel afscheid van iedereen hadden we een lange maar rustige vlucht naar Chicago. Bij afscheid nog een super mooi afscheidsboek gekregen van familie en vrienden waar alleen maar fijne en lieve berichten staan.
Na een klein uurtje konden we door naar onze 2e vlucht en ook die verliep voorspoedig. Bij aankomst waren de kids zo vermoeid dat we de geweldige verwelkoming van Cindy’s zus bijna misliepen.
Super om opgewacht te worden met een welkom bord.
Uiteindelijk kwamen we na een lange dag om 20.30 uur (03.30 uur Nederlandse tijd) aan in het hotel. Het hotelappartement is eenvoudig en niet al te groot maar prima voor ons om tijdelijk in te vertoeven. Het belangrijkste is dat we een keukentje hebben waar we zelf in kunnen koken zodat we niet genoodzaakt zijn om iedere dag uit te eten.
Het hele weekend zijn we bezig geweest met ontmoeten en bijpraten met familie en het appartement een beetje aan te passen/in te richten zodat het goed vertoeven is.
Inmiddels is het al dinsdag en zijn we dus al aan de 4e dag en lijkt alles lekker te lopen. Het is natuurlijk nog wel luxe omdat we allebei vrij zijn en dus nog kunnen gaan en staan waar we willen maar dat zal (hopelijk) snel veranderen. Cindy is druk aan het solliciteren en ik heb deze week een afspraak bij mijn werk om te bekijken hoe we alles gaan aanpakken de komende tijd.
We hebben allebei het volste vertrouwen dat we het gaan redden hier dus dat komt wel goed. Voor het geval we het niet tegen iedereen persoonlijk hebben verteld: Iedereen bedankt voor de lieve kaartjes, berichtjes, bezoekjes, cadeautjes en mailtjes die we hebben mogen ontvangen. Dit heeft ons erg goed gedaan. Fijn om te weten dat er zoveel mensen zijn die om ons geven en ons alle goeds toewensen.

• 21 Februari 2012 - 20:32

Githa:

Heeeeeeeeeej

Goed om te lezen dat alles goed is gegaan!! Hoe was je examen gegaan Wendy? Hoop dat jullie snel aan de slag kunnen. Maar eerst nog even lekker nixen :)

Groetjes Githa

• 21 Februari 2012 - 21:48

Gerda:

Een goede avond Wendy & Cindy,
    Jullie zijn er eindelijk! Wat een happening en wat een foto's zo'n doos voor kleding wil ik ook wel zeg! Ik vind jullie een stelletje kanjers echt zowel respect voor jullie! Ik wens jullie voor nu een fijne "wen"tijd en ik blijf jullie volgen! Lieve groet uit Goirle van mij.

• 23 Februari 2012 - 12:28

Judith:

Goed om te lezen dat jullie een fijne aankomst hebben gehad. Een goede start is het halve werk. Nu hopen dat jullie snel een stekkie vinden en dat Cindy snel werk vindt. Heel veel succes daar.
    We blijven jullie wel volgen.

Heel veel groetjes van ons allemaal!

• 24 Februari 2012 - 19:33

Cindy V Dijck:

Ha,

Wat een gedoe allemaal dat inpakken en straks moet het ook weer utigepakt worden!! Dus geniet nog maar even van jullie rust! En natuurlijk van jullie familie!! Groetjes vanuit Maasbree

• 25 Februari 2012 - 16:19

Yvette:

Hey Cindy en Wendy, fijn om te horen dat alles goed is. Hopelijk kan Cindy snel aan de slag en is het bij Wendy ook allemaal snel in orde.
    Helemaal te gek dat ze jullie hebben opgewacht en logisch dat ze jullie willen zien en spreken zodat er geen of amper tijd is voor andere berichtjes :)
    liefs en tot horens