Eindelijk goed nieuws te melden - Reisverslag uit Helden, Nederland van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu Eindelijk goed nieuws te melden - Reisverslag uit Helden, Nederland van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu

Eindelijk goed nieuws te melden

Blijf op de hoogte en volg Wendy

06 November 2012 | Nederland, Helden

Eindelijk hebben we dan eens een keer goed nieuws te melden. Afgelopen donderdag mocht ik met al mijn papieren naar de Amerikaanse ambassade. Goh was toch effe anders dan de laatste keer dat ik daar was. De security is gigantisch versterkt. Grote stalen hekken en betonnen pilaren rondom het gebouw en ME mannen die aan de deur staan te controleren wie er binnen wil. Heb je elektrische apparatuur bij je (zoals ik mijn mobieltje) kom je er niet in. Nou dat weer. Dus me eerst ontdaan van mijn mobieltje en maar weer terug.
Na uitgebreid gescand te zijn en alle mijn spullen afgegeven te hebben mocht ik met mijn papieren (en mijn portemonnee) naar binnen.
Bij het eerste loket mijn papieren ingeleverd en maar weer wachten. Word ik daarna nog terug geroepen om nog even wat extra visumkosten te betalen. En dan uiteindelijk werd ik naar het 2e loket geroepen. Daar vindt dan het zogenaamde “interview” plaats. Na het beantwoorden van de vragen kreeg ik het verlossende antwoord. Het visum is goedgekeurd. Natuurlijk was de eerste opluchting daar maar ik kon pas echt blij zijn op het moment dat ik de paspoorten (met visum erin) weer in mijn handen had. Want natuurlijk moest alles daar blijven inclusief enveloppen (met postzegels) erop.
En op zaterdag ging de deurbel. Of ik even wilde tekenen voor de aangetekende brieven. Ja zeker wil ik dat. En daar waren ze alle drie. De paspoorten met visum erin. Heerlijk om te zien. Nu kunnen we dan echt af gaan tellen. De vlucht is inmiddels geboekt en op 15 december vertrekken we (hopelijk echt voorgoed deze keer).
Op 14 januari mag ik dan beginnen op school. Hahaha dat zal weer een avontuur op zich worden. Maar ook dat overwinnen we.

  • 06 November 2012 - 17:13

    Anda:

    Goed om te lezen zeg!
    Het mag ook wel voort he!
    Geniet ervan! Xx Anda

  • 06 November 2012 - 17:17

    Janneke:

    KIPPENVEL!!!!!
    kei top joh!! ik ben kei blij voor jullie, nou krullenbol je bent weer een studiebol haha

  • 06 November 2012 - 17:23

    Marion Heinrichs:

    Wat super, super, om te lezen.
    Ik ben echt heel blij voor jullie!!!

    Veel groetjes en een dikke kus voor Nate en Kyle.

  • 06 November 2012 - 17:27

    Moniek Bos:

    He Wendy,

    Wat fijn, ook voor jou goed nieuws, wat zullen jullie blij zijn, en dan ook nog net voor de kerst. Super, lekker genieten.En wat zullen de kids blij zijn
    Is wel leuk zo dat we elkaar een beetje kunnen volgen.
    HEt zal wel heel anders gaan dan hier de school, Ik ben benieuwd.

    groetjes Moniek

  • 06 November 2012 - 19:23

    JAN STEEGHS:

    VAN HARTE GEFELICITEERD HIERMEE. ERG LEUK VOOR JULLIE. WAT ZULLEN WE JULLIE MISSEN. ZEKER ONZE VRIEND NATE. MISSCHIEN IS EEN TRIP NAAR AMERICA DAN UITKOMST. MAAR VLIEGEN DOE IK NIET. GENIET NOG MAAR EEN MAANDJE HIER IN HELDEN EN DAN MAAR VLUG NAAR AMERICA OM HET GEZINNETJE WEER COMPLEET TE MAKEN EN WAT FIJN DAT JULLIE DE KERSTGDAGEN DAAR GEZAMELIJK KUNT VIEREN. GROETJES JAN EN THEA.

  • 06 November 2012 - 19:26

    Miranda:

    HELD!!!!! X

  • 06 November 2012 - 20:37

    Mendy:

    Nou, het lange wachten en al het zweet en tranen worden dan nu gelukkig toch beloond !! Ik gun het jullie enorm en ben echt blij voor jullie XXX

  • 06 November 2012 - 20:45

    Diana.:

    Wat fijn nu eindelijk een keer een goed bericht.
    Heerlijk om dadelijk weer samen te zijn.
    Dan kan Nate ook naar school.
    Ik wens jullie een hele fijne gelukkige tijd toe in amerika.

    Heel veel groetjes en knuffels aan Nate, Kyle en Cindy.

    groetjes Diana.

  • 07 November 2012 - 11:14

    Dorothé:

    YEAH!!!!!
    De aanhouder wint!!!!!!!

  • 12 November 2012 - 19:32

    Sandra:

    He Wendy, Cindy en de jongens,

    Wat een geweldig nieuws. Wat heerlijk voor jullie, dat jullie weer bij elkaar kunnen zijn. Nu kunnen jullie eindelijk aftellen. Weer lekker bij elkaar zijn. Dat lijkt altijd zo vanzelfsprekend, maar je weet pas wat het betekend als het niet kan. Nog eventjes en dan kunnen jullie elkaar weer vasthouden, knuffelen en van elkaar genieten. En dat net voor de feestdagen. Wat zal deze kerst extra speciaal zijn. Weer samen met het gezin. Gefeliciteerd!!!

  • 10 December 2012 - 18:45

    Mien Berkers :

    Ha Wendy,Cindy, Nate en Kyle

    Heel fijn om te horen dat het nu toch defintief is dat jullie mogen gaan .
    Ik hoop dat jullie een mooie tijd tegemoet gaan ,maar met de feestdagen in het verschiet zal dat zeker lukken .
    Heel veel geluk en gezondheid en misschien nog eens tot ziens.

    Groetjes
    Mientje , Wiel*
    Ellen ,Jacky, Kim* en Bo
    Linda
    Roel en Tanja , Jesse en Jevi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Wendy, Cindy, Nate en Kyle in de USA. We willen onze avonturen (en uitdagingen) delen in onze reis op weg naar onze droom: wonen in Amerika.

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 755
Totaal aantal bezoekers 45219

Voorgaande reizen:

16 Februari 2012 - 30 November -0001

Op weg naar Amerika

15 December 2012 - 30 November -0001

Wonen in Amerika

Landen bezocht: