Nieuwe werkgever? - Reisverslag uit Waterloo, Verenigde Staten van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu Nieuwe werkgever? - Reisverslag uit Waterloo, Verenigde Staten van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu

Nieuwe werkgever?

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

23 November 2011 | Verenigde Staten, Waterloo

Gisteren gesprek gehad bij de instelling. De personeelsadviseur (waar ik heel de tijd contact mee heb gehad) ontving me. Hij heeft me kennis laten maken met de DON (directory of nursing) (clustermanager/sectormanager) van de instelling. Ik heb een uur met haar gesproken over de instelling en wat ze in gedachte hadden voor me.
Ze hebben een RN supervisor (verpleegkundige supervisor) nodig voor de 2 shift (late dienst).
Het is voor een nieuwe afdeling die ze opzetten waar mensen met psychiatrie problemen tijdelijk verblijven. Oftewel omdat ze het even niet meer aankunnen in de thuissituatie of omdat ze niet langer in het ziekenhuis kunnen verblijven of omdat ze ingesteld worden op medicijnen. Mijn baan zou voornamelijk bestaan uit behandelplannen schrijven en observeren of het personeel de plannen goed uitvoert.

Helaas is het niet mij eerste keuze om de late dienst te krijgen maar dat is eigenlijk standaard als je ergens begint.

Je begint als nieuweling op de late dienst of nachtdienst. Als je eenmaal binnen bent kun je kijken of er een opening op de vroege dienst komt.

Ze waren erg enthousiast (en ik ook) dus is me de baan toegezegd. De instelling valt onder de county en ze hebben toestemming om een greencard voor me te regelen.

Het enige wat van mij verwacht wordt is dat ik mijn nursinglicense haal want ik mag natuurlijk niet werken zonder een geldige vergunning.

Dus hopelijk is de CGFNS snel klaar met het beoordelen van mijn papieren (waar ze al een tijdje mee bezig zijn) zodat ik mijn examen kan doen.

Ik heb aangegeven dat ik waarschijnijk pas kan beginnen vanaf 1 Maart maar dat was geen probleem.

Erg positief allemaal dus.


  • 23 November 2011 - 15:29

    Mendy:

    Hey luitjes, dit is SUPER nieuws natuurlijk !!! Hopelijk werkt iedereen en alles mee en kunnen jullie snel die kant op. Geniet verder nog van jullie welverdiende vakantie en een dikke kus aan Nate en Kyle van Jade.

    Liefs Mendy

  • 23 November 2011 - 15:56

    Jolanda:

    Lieve Wendy, Cindy en kleine heren,

    Wat 'n prachtig nieuws voor jullie en wat fijn dat het nu toch allemaal weer concreter wordt en dus gaat lukken om jullie droom waar te gaan maken in Amerika !

    Liefs en geniet met elkaar van de komende tijd nog met de familie.
    Wij wachten met spanning jullie belevenissen verder nog af.

    X Jolanda

  • 23 November 2011 - 17:51

    Trudy:

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADas goed nieuws zeg! nou kan het echt allemaal gaan beginnen. Ook al een riante villa gevonden?
    Geniet er nog maar van

  • 23 November 2011 - 19:37

    Fam Van Dijck:

    Ha,

    Wat goed zeg!! Wacht maar de tijd gaat snel, voordat je het weet is het al maart. Veel te doen dus komende tijd!!
    Succes met alles:)

    Groetjes vanuit Maasbree

  • 23 November 2011 - 20:17

    Janneke:

    JOEHOO!!! Jammer dat jullie mijn vreugde dansje nu niet kunnen zien!!
    Echt super nieuws!!! Dat wordt dus serieus studeren de komende tijd!
    Geniet nog van jullie dagen daar! Ook al een leuk huisje gezien??
    WOW echt super! ben mega blij voor jullie!!

  • 23 November 2011 - 22:23

    Manou:

    Super wendy! echt leuk voor jullie!!

    Fijne vakantie nog, geniet ervan met zijn viertjes

    groetjes Manou!

  • 06 December 2011 - 09:34

    Yvette:

    meh, dames, nu kan ik pas reageren, ging de hele tijd mis hiero. Ik ben heel blij dat er in ieder geval schot in zit. Ik snap dat je zeker van je zaak wilt zijn ivm het examen hoor Wendy, maar ik ga er vanuit dat jij met vlag en wimpel slaagt.
    Dames, ik zie jullie voorlopig nog in ons koude kikkerland (gelukkig).
    liefs yv

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Waterloo

Wendy

Wendy, Cindy, Nate en Kyle in de USA. We willen onze avonturen (en uitdagingen) delen in onze reis op weg naar onze droom: wonen in Amerika.

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 45256

Voorgaande reizen:

16 Februari 2012 - 30 November -0001

Op weg naar Amerika

15 December 2012 - 30 November -0001

Wonen in Amerika

Landen bezocht: