Nieuwe werkgever? - Reisverslag uit Vught, Nederland van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu Nieuwe werkgever? - Reisverslag uit Vught, Nederland van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu

Nieuwe werkgever?

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

22 Oktober 2011 | Nederland, Vught

Wauw. Ik ben nog helemaal onder de indruk.
Ik kreeg eergisteren een mailtje binnen van 1 van de instellingen waar ik in April een open sollicitatie naar heb gestuurd. Van deze instelling had ik nooit een respons gekregen.
Nu kreeg ik dus een mailtje met de mededeling dat ze gewacht hadden tot het dichterbij onze verhuisdatum was en dat ze zich afvroegen hoe het met de plannen was en of ik nog interesse in een baan had. Wauw. Gewoon iemand die vraagt of ik nog werk zoek.
Natuurlijk hoop ik nog steeds dat alles geregeld kan worden bij de instelling die me het eerste wilde maar ik ga er natuurlijk wel wat druk achter zetten.
Kan nu immers zeggen dat er nog anderen in me geïnteresseerd zijn.
Ik heb ze dus een mailtje teruggestuurd dat we bezig zijn met een andere instelling maar als zij sneller/eerder een werkvergunning (greencard) voor me geregeld krijgen ik natuurlijk graag met ze in zee ga.
Ben benieuwd wat de reactie van ze gaat worden.