Nog steeds wachten - Reisverslag uit Vught, Nederland van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu Nog steeds wachten - Reisverslag uit Vught, Nederland van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu

Nog steeds wachten

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

14 Oktober 2011 | Nederland, Vught

Er is sinds September niet heel veel gebeurd. Ik heb een berichtje van het HBO-V gehad dat ze wederom alle formulieren hebben opgestuurd. Hopen maar dat ze nu alles volledig hebben. Ik heb nog geen reactie van het CGFNS gehad.

Afgelopen dinsdag (toen ik zat te wachten tijdens Cindy's operatie) me maar eens volledig gestort op intensief studeren. Wauw het is veel en soms ook lastig. Ik dacht dat ik goed Engels kon maar ik moet helaas vaak het woordenboek erbij pakken. Ook staan er erg veel waarden in van dingen die je uit je hoofd moet weten (zoals de kalium, magnesium, PH, suiker waarden etc etc). Helaas gebruiken ze in Amerika andere waarden dan wij in Nederland.
Ik heb al tegen Cindy gezegd dat ik me afvraag of ik klaar genoeg ben om het examen te doen in November. Zeker omdat er ook € 500 mee gemoeid is. Daarbij weet ik niet of alle papieren in orde zijn (heb hier nog geen go voor gekregen) dus dan houdt het zowiezo op. Maar er is geen man overboord. Vanaf het moment dat ik een bevestiging krijg van de CGFNS dat alles in orde is heb ik 1 jaar om mijn examen te doen.
Aangezien de instelling die me wilt aannemen me ook wil zonder verpleegkundige titel moet ik maar mijn tijd nemen en het in een keer goed afronden.

Verder hebben we het gehad om toch een gesprek te hebben met de makelaar om de prijs van ons huis te laten zakken. Helaas hebben we tot nog toe maar 1 x kijkers gehad. We willen het liefst het huis verkocht hebben voor we verhuizen dus dat betekent naar beneden met de prijs in de hoop dat het dan wel lukt.

Verder is er niet zoveel nieuws. We beginnen steeds meer zin te krijgen en zijn ook steeds meer over een concrete datum na aan het denken. Het feit dat we vanuit Amerika allemaal leuke foto's van huisjes die te koop zijn doorgestuurd krijgen helpen ook wel om zin te krijgen. We hopen dan ook in November gericht te kunnen kijken naar een woonruimte.
Tot later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Wendy, Cindy, Nate en Kyle in de USA. We willen onze avonturen (en uitdagingen) delen in onze reis op weg naar onze droom: wonen in Amerika.

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 45252

Voorgaande reizen:

16 Februari 2012 - 30 November -0001

Op weg naar Amerika

15 December 2012 - 30 November -0001

Wonen in Amerika

Landen bezocht: