Hoe nu verder? - Reisverslag uit Helden, Nederland van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu Hoe nu verder? - Reisverslag uit Helden, Nederland van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu

Hoe nu verder?

Blijf op de hoogte en volg Wendy

01 Augustus 2012 | Nederland, Helden

Dit wordt maar een korte blog want er is niet veel inspiratie om te vertellen. Na een geweldige week vorige week was het afgelopen zondag weer des te zwaarder om Cindy naar het vliegtuig te brengen. Met name het feit dat we geen datum in zicht hebben wanneer we elkaar weer zullen zien maakt het des te erger.
Daarbij ook nog het feit dat ik nog geen uitslag van het examen had voordat Cindy terug moest maakte het ook niet echt makkelijker.
Maar gisteren kwam te lang verwachte email en kwam het nieuws waar ik al die tijd bang voor ben geweest. Het nieuws dat ik mijn examen NIET heb gehaald. Dit betekent dus dat ik geen visum kan indienen.
Momenteel zijn we effe helemaal leeg en weten we nog niet hoe verder. Het enige wat zeker is, is dat ik me ga inschrijven voor het eerstvolgende examen wat in September is.
Hoe en wat we verder gaan doen moeten we nog bespreken en beslissen.

  • 01 Augustus 2012 - 16:05

    C.verberk@home.nl:

    Ooh,wat balen dat je het examen niet hebt gehaald!
    Ik hoop dat jullie toch veel goeds kunnen halen uit het bezoek van Cindy.
    Maar ja, zoals ik al schrijf,het was een bezoek, en dat zou het eigenlijk niet moeten zijn. Hopelijk gebeurd er toch snel iets zodat jullie weer samen kunnen zijn zoals het hoort!Ik hoop op een wondertje voor jullie.
    veel liefs en groetjes, Chantal

  • 01 Augustus 2012 - 18:00

    Lieverds:

    hoi lieve mama's en boys, wat een drama....ik denk aan jullie en hoop dat jullie snel weer samen kunnen zijn. heel veel liefs Ilse

  • 02 Augustus 2012 - 20:32

    Jolanda:

    Dag lieve meiden en kereltjes,

    Wat 'n ongelooflijke teleurstelling zal dit voor jullie zijn, ondanks dat Wendy slecht nieuws verwachtte.
    Toch hoop ik voor jullie dat er nog een mogelijkheid zich aandient uit onverwachte hoek, en dat er een 'engeltje' bij Wendy voorbij komt tijdens het volgende examen...
    Hou je haaks Wendy, en Cindy jij ook in Amerika !


    Lieve groeten, Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Wendy, Cindy, Nate en Kyle in de USA. We willen onze avonturen (en uitdagingen) delen in onze reis op weg naar onze droom: wonen in Amerika.

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 45226

Voorgaande reizen:

16 Februari 2012 - 30 November -0001

Op weg naar Amerika

15 December 2012 - 30 November -0001

Wonen in Amerika

Landen bezocht: