Vakantie tijd - Reisverslag uit Waterloo, Verenigde Staten van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu Vakantie tijd - Reisverslag uit Waterloo, Verenigde Staten van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu

Vakantie tijd

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

22 Mei 2013 | Verenigde Staten, Waterloo

Inmiddels is het dus vakantie tijd voor mij. Mijn laatste dag was vorige week dinsdag dus ben al een week vrij. Ik heb mijn eerste schoolsemester naar wens afgesloten. Anatomie 9,9 Engels 10,2 Verpleegkundige aspecten 9,8 en Psychologie 8,9 wat zich hier vertaald in 3 x A en 1 A- (had ik voor Psychologie een 9 gehad waren het 4 x A geweest)
Hoe positief dit ook is en hoe blij ik hier ook mee ben, zou ik het fijner vinden als ik een PASS voor mijn verpleegkunde examen zou krijgen. De aanvraag is weg en registratie is gedaan (met de nodige $$$ weer natuurlijk). Nu wachten tot ik een go krijg om mijn examen te plannen. Zijn wij meer mensen van; vandaag vragen, vandaag of morgen geregeld moeten we ons helaas weer afhankelijk opstellen en afwachten. En hebben we weer te maken met een overheidsorganisatie dus het duurt even. Nu zijn we dit inmiddels wel gewend maar toch, wachten is niet leuk. Hopelijk kan ik het nog wel plannen gedurende de zomer want nu heb ik tijd om te studeren. Nou ja tijd; laten we zeggen dat ik in ieder geval geen huiswerk of schoolexamens heb.
Want tijd lijkt weg te vliegen. Nu is alleen Kyle nog thuis bij me maar vanaf volgende week vrijdag heeft Nate ook zomervakantie. En moeten er dus 2 mannen geëntertaind worden. Ze kunnen zichzelf wel goed vermaken maar met name met buiten spelen wil ik in de buurt zijn. Dus dat betekent met mijn boekje in de zon zitten (wat een straf). Het weer is gelukkig lekker aan het worden alhoewel het soms nog wat wisselvallig is. Mei en Juni zijn de severe weather maanden gezien de onstabiliteit in de luchtstromen (hete lucht ontmoet een koud front enz.) Wij hebben tot nog toe alleen hevige onweerstormen gehad met hagel van ongeveer erwten grootte. Maar helaas zijn er ook al wat verwoestende tornado’s geweest. En plaatsen waar ze golfbal grootte hagel hebben gehad. Ontzettende trieste beelden als in een half uur tijd alles wat je bezit weggeveegd wordt. Hoop dit nooit mee te hoeven maken.

Verder gaat alles zijn gangetje. Cindy is deze week op training dus ik ben alleen thuis met de jongens. Morgen komt ze alweer thuis. Was wel weer apart om contact te hebben via Skype. Alleen was het deze keer ook makkelijk om te bellen en wisten we dat ze op rij afstand zat. Want het was toch weer even terug denken aan een jaar geleden toen we er heel anders voor stonden. Toen stonden we op het punt om de verjaardag van onze Nate gescheiden van elkaar te vieren. Nu maken we ons SAMEN klaar voor het feestje voor zijn 6de verjaardag. Heerlijk.
En zijn we klaar voor de zomer. Baseball en Soccer komen eraan en 3 weken bezoek van mijn ouders. Helaas heeft Cindy geen echte vakantie wat erg jammer is. Maar iedere dag om 14.30 uur thuis + het weekend geeft genoeg tijd om leuke dingen samen te doen. We hebben er zin in!!!

  • 23 Mei 2013 - 18:04

    Miriam:

    hoi meiden en boys! Heerlijk om weer wat te horen van jullie. Skypen is mij nog steeds niet gelukt.Misschien je nu wat meer vrij bent wendy? Durf ik het aan?Voor mij is het lastig om een tijds stip te vinden....ij werk natuurlijk ook hele dagen en za ochtend en 3 avonden...haha maar.....ook ik heb mijn opleiding miMakker goed afgerond! Een mooi certificaat voor op de boekenkast! N u maar hopen op mooie resultaten in grafieken en beeldmateriaal zodat we het Management team kunnen overtuigen! Vaste formatie zou het mooiste zijn!Verder wat last van de overgang...alles gaat wat trager heb ik t idee maar we slaan ons zelf erdoor heen hihi.Jasper en Renske staan op t punt af te studeren...fingers crossed! Renske is ook inmiddels het nest uitgevlogen en woont samen met haar vriend.Die heeft al een leuje baan...nu Renske nog....het is moeilijk maar ze maakt zich nog niet druk.Jasper heeft zich nog nooit druk gemaakt om iets dus die is t relaed van ons allemaal...haha.Ook hij wil heel graag t nest verlaten....een baan heb ik zo....en met een paar maten een huis huren ziet hij helamaal zitten.Dus aan t einde van de zomer hebben jack en ik het rijk alleen.....pfff...huis is veel te groot! Maar we kunnen eindelijk wat kamers gaan ooknappen een boedha kamer voor mij en al vast een baby kamer voor de toekomsr haha.Jack heeft genoeg aan de bank in de huiskamer...een kluskamer is niet nodig met zijn 2 linker handen.Verder is het weer hier ook waardeloos regen en kou! brrrr laat aub de zomer bevinnen.Nou tot snel en geef maar een goed tijdstip om te skypen! dikke kus voor jullie alle 4 XXXX miram

  • 23 Mei 2013 - 20:51

    Mendy:

    Hallo allemaal daar ver weg van hier,

    Fijn dat je je school zo goed gedaan hebt Wendy, misschien ga je het nog wel leuk vinden... Hi, hi. Het voordeel van naar school gaan is natuurlijk ook die belachelijk lange vakanties, mar dat heb je ondertussen wel verdiend na zo'n jaar. Vanaf volgende week dus ook lekker veel tijd doorbrengen met je boys en Cindy natuurlijk ook (buiten haar werk om dan). Wat jammer dat ze verder niet echt vakantie heeft. Kan me voorstellen dat het voor haar ook wel goed zou zijn om even een time-out te hebben. Wat leuk dat je ouders nu al komen en dan wel voor 3 weken. Dat zullen de boys ook wel super vinden !! En die grote vent wordt gewoon alweer 6 jaar.... en gelukkig kunnen jullie het feestje nu wel met z'n allen vieren !! Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje mee zit de komende tijd, want hier is het echt dramatisch: regen, regen en nog eens regen. Ik zou zeggen "geniet vd vakantie, geef de boys een knuffel van ons en een dikke kus aan Cindy!!"

  • 04 Juni 2013 - 08:11

    Yvette:

    hey dames en heertjes,

    het is toch wel super om je school zo af te kunnen sluiten voor de vakantie ! Geweldig.
    Ik hoop dat je de week een beetje bent doorgekomen voor cindy er weer was, dat is dan toch wel weer even wennen.
    Wat lekker dat je ouders komen! Kunnen ze kaas en drop meenemen, hihi
    Wel erg jammer dat Cindy niet echt vrij heeft, maar... ze is er genoeg om toch mee te genieten lees ik al.
    Is de verjaardag van Nate geslaagd? Op de foto's die jullie hebben geplaatst ziet hij er super blij uit. Wat wordt hij overigens lang zeg!
    Dat filmpje van Kyle, wat is het toch een heerlijk ventje.
    Jullie mogen wel heel erg trots zijn op die twee heerlijke mannen.
    Geniet van je vakantie en je familie. Geniet van het (hopelijk) goede weer en laad je weer lekker op voor het nieuwe jaar (of voor de staatsexamens.. ik zal voor je duimen.)

    In ieder geval: liefs, dikke x en tot fb/mails etc.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Waterloo

Wonen in Amerika

Onze avonturen terwijl we ons vestigen in Amerika

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

Laatste update

29 Mei 2015

Update

23 Januari 2015

En toen was het 2015

12 November 2014

Onze sponsorpagina

05 November 2014

Weer wat leesvoer
Wendy

Wendy, Cindy, Nate en Kyle in de USA. We willen onze avonturen (en uitdagingen) delen in onze reis op weg naar onze droom: wonen in Amerika.

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 45257

Voorgaande reizen:

16 Februari 2012 - 30 November -0001

Op weg naar Amerika

15 December 2012 - 30 November -0001

Wonen in Amerika

Landen bezocht: