Onze sponsorpagina - Reisverslag uit Waterloo, Verenigde Staten van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu Onze sponsorpagina - Reisverslag uit Waterloo, Verenigde Staten van Wendy Sillekens - WaarBenJij.nu

Onze sponsorpagina

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

12 November 2014 | Verenigde Staten, Waterloo

Alweer snel een nieuw blog maar meer om effe iets uit te leggen.
Zoals ik de laatste keer al schreef zitten we nog steeds midden in het aanvragen van legale documenten en heb ik me weer moeten inschrijven voor het nieuwe semester etc.
Maar aangezien alleen de zon voor niks opgaat (en zelfs daar zit een theorie achter) waren we druk in de weer om te kijken wat er voor financiele mogelijkheden waren.
We wisten dat ons hele avontuur intensief zou zijn en veel energie zou kosten. Maar dat hadden we er allebei voor over.
Ook wisten we dat we er hard voor moesten werken. Maar van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, is me thuis altijd gezegd, dus ook dat vonden we geen probleem.
Maar dat we zoveel obstakels onderweg zouden tegenkomen, hadden we niet ingecalculeerd. Maar koppigheid heeft ons beide al ver gebracht dus geven we nog steeds niet op.
Cindy doet het (met haar chemo) al boven verwachting goed om haar full time baan aan te houden. Dus ik ben een gesprek op school aangegaan of er voor mij toch geen mogelijkheden waren qua werken bij mijn studenten visum.
Er was er op zich maar 1. Dat de school een studie/werk visum aanvraagt. Wat betekent dat ik zou mogen werken maar wel op school blijf. Aangezien het doel toch permanente verblijfstatus is willen we niet prutsen met 2 verschillende aanvragen.
Want als je ze in de war brengt duurt het weer zoveel langer. En we hebben inmiddels wel geleerd dat niks te versnellen is of te forceren. Je mag netjes zitten wachten en Ja en Alsjeblieft zeggen.
Dus waren er niet zo heel veel andere opties.
Mijn counselor kwam met de optie om goFundme op te richten. Ik had er nog nooit van gehoord. Dit is een soort sponsor programma waarin je financiele hulp vraagt. Het is gekoppeld aan facebook/twitter dus vandaar dat vele het al voorbij hebben zien komen.
In eerste instantie was ik wat terughoudend. Vind het denk ik niet gepast om openbaar om geld te vragen. Volgens haar moest ik dat niet zo zien. Het is meer (misschien ook wel Amerikaans) een "payitforward" idee. Mensen zijn begaan met je verhaal en willen je steunen. En als je er straks weer bovenop bent kun jij iets goeds voor een ander doen.
Dus......om een lang verhaal kort te maken. We hebben onze trots opzij gezet en hebben de pagina aangemaakt.

http://www.gofundme.com/WendyCindyNateKyle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Waterloo

Wonen in Amerika

Onze avonturen terwijl we ons vestigen in Amerika

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

Laatste update

29 Mei 2015

Update

23 Januari 2015

En toen was het 2015

12 November 2014

Onze sponsorpagina

05 November 2014

Weer wat leesvoer
Wendy

Wendy, Cindy, Nate en Kyle in de USA. We willen onze avonturen (en uitdagingen) delen in onze reis op weg naar onze droom: wonen in Amerika.

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 45134

Voorgaande reizen:

16 Februari 2012 - 30 November -0001

Op weg naar Amerika

15 December 2012 - 30 November -0001

Wonen in Amerika

Landen bezocht: